Kontortid

Nå er ungen levert i barnehagen og jeg sitter foran pc'n som dere skjønner! I dag har jeg ikke kunder før halv fem så jeg tenkte jeg skulle få gjort litt kontorarbeid. Jeg hanger etter med bokføringen og regnskapsføreren min må ha alle papirer for 2008 innen neste torsdag så nå må jeg få det på line. Det er så å si klart fra i fjor, men jeg måtte gjøre noen endringer i bokføringsprogrammet så jeg slettet alle verifikasjonene og la dem inn på nytt. Etterhvert som man holder på lærer man noe nytt, og jeg oppdaget noen feil. Så da tok jeg F.I.H knappen og slettet alt sammen likegodt :)
Jeg må inn til Lindesberg å kjøpe noen permer og div rekvisita så jeg får orden på sysakene. Det blir endel papirer og kataloger til slutt.

Ellers er det stort sett det samme her borte. De ringte fra jobben og sa at jeg ike kunne bytte alikevel, så da må jeg ut på min ordinære tur. Så da er jeg ikke hjemme helgen 1. mai alikevel mamma :( Du får ringe Kurt å si at han må fikse det så du får komme på besøk. Jeg blir så lei meg når det skjer sånne ting, for jeg hadde virkelig sett frem til å dra på jobb denne gnagen. Det er ikke ofte det skjer for å si det sånn....men så skjærte det seg. Typisk min flaks.. Jeg har virkelig ingen flyt om dagen... Først en saftig restskatt, og da mener jeg saftig... Så får jeg beskjed om at jeg må på en plattform jeg ikke vil være, og så ser det ut som om jeg må selge huset på Rjukan med tap på mellom 100 -150 tusen. Hvordan jeg skal få råd til det vet jeg ikke, men 50 prosent lønn og en gubbe som har startet for seg selv med 0 inntekt... ja, ja, det vil vel helst gå bra... Nå får jeg satse alle kluter på firmaet mitt her borte så det kan bli litt ekstra cash... Det skulle sitti fint med en lottogevinst nå for å si det sånn...
Jeg leste mitt årshorhoskop at dette skulle bli mitt beste år på lenge for etter syv eller ni år hadde planetene snudd eller noe sånt, men det ser ut som om noen har bomma skikkelig!!!!!

Ja, ja, nå får jeg komme meg til ut i bilen å kjøre til Linde...
Jeg har lyst til å gå på kafe med gode venner og skravle i dag,....noen som vil være vennen min????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0