Bursdagsbarnet!

I dag fyller min lille engel 1 år.  Oi hvor fort tiden går, jeg synes ikke det er lenge siden jeg satt der stor som en hvalross :)
Dagen startet med en tur til kyrkis. Der sang de bursdagssangen og så spiste vi litt kake som jeg hadde tatt med. Jeg bakte til langt på kveld i går, men hva gr man vel ikke for våre små :)
Da vi kom hjem fikk jeg dekket bordet og puslet litt. Jeg har alltid tusen ting å gjøre før det kommer folk. Egentlig er det bare tull å vaske og rydde før gjestene kommer,men jeg klarer dessverre ikke å la være. Enda man vet at det ser ut som en svinesti når de reiser. Ærlig talt, hvor mange av dere har vært i selskap hos noen andre og sett  etter om det ligger litt subb på gulvet???? Og om det så har gjort det, tenker dere over det??? Nei, man gjør nok ikke det..... Men alikevel.....

Det ble pølser og potetstappe til middag, er det bursdag så er det bursdag! Gourmet maten ble servert på mitt fineste porselen....det som man kan hive rett i søpla når man er ferdig... Som sagt, er det bursdag så er det bursdag...

Mathilde har fått flere fine gaver. Av mormor og tante fikk hun et Fisher price hus. Det har vært kjempepopulært. Mer om huset kan du se her:  http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2341&e=detail&pcat=bulnl&pid=30446.
Av morfar og Annette fikk hun en prinsesse bil, men dessverre hadde hun en fra før. Jeg kjøpte en til henne til jul, men vi får bytte den i noe annet  gøy! Det er ikke lett å vite hva man har fra før når vi bor så langt borte :)
Ellers fikk vi litt klær og noe småtteri ! TUSEN TAKK alle sammen for fine gaver!

Nå er jeg helt skutt! Det har gått i ett i dag, men jeg skal ta eksamen i vippeforlenging i morra så jeg burde egentlig lese litt teori. Problemet er bare at jeg ikke finner kurskompendiet mitt.... Det kan hende det ligger i salongen, men jeg orker ikke kjøre dit nå. Jeg får håpe jeg husker litt fra kurset...

I morgen blir nok en travel dag. Først eksamen, så skal vi til Eskilstuna og se på trav. Chamishi og Guan Tanamo skal starte i morra. Jeg har ikke vært med tidligere pga kulde og sykdom så nå får vi bli med å se de vinner....(",) Vi må jo ha trua!!! Løpene går klokken 21 og 21.30 så det blir sent, men Mathilde sover så godt i bilen så det er ikke noe problem.

Nå skal jeg lene meg tilbake i sofaen og nyte stillheten!
Sov godt alle sammen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0