Dagen derpå!

I dag er vi litt reduserte her i huset. Sebastian og jeg var på Örebrotravets årlige travgalla i går, så det ble litt sent.
Stall Åke Lindblom og company hadde som vanlig flere nomineringer og stakk av med inget mindre enn 5 seiere. De vant kategoriene Årets 2-åring, Årets 4-åring, Årets eldre, Årets hest og sist men ikke minst ble Åke (sebastians sjef) Årets trener. Det ble som dere sikkert skjønner en del skåling innimellom alle prisutdelinger....
Når man bor på landet og fester i byen er det ikke alltid like lett å komme seg hjem, men vi var så heldige å få bli med bussen som Lindesbergs travbane hadde ordnet. Jeg er jo som kjent blitt amatørtrener på Lindesberg, så da var vi verdige en plass :) Vi hoppet av utved veien, og gikk den siste kilometeren i ti cm nysnø.... Det ble litt bakglatt på høyhælte støvletter, men vi kom frem til slutt. Skulle ønske jeg hadde kamera med meg, for søsknene Hedblom bar på hver sin søplesekk. For å si det pent så var de tomme for spyposer på bussen.....Resten kan dere regne ut selv.... :)

Utpå dagen kjørte Sebastian og jeg til Storå for å hente barnet. Hun overnattet hos farmor og farfar, mens vi var ute å fløy.
Hun var som alltid i toppform, og veldig glad for å se mamsen og papsen igjen!
I ettermiddag har vi ikke fått så mye gjort, av naturlige årsaker...

Ellers har det vel ikke skjedd så mye nytt siste uken. Jeg jobbet man, tirs, ons, og torsdag kveld, og fredag ettermiddag var jeg på trening. JA, dere så rett, jeg har begynt på step hver fredag. Det er i hvert fall meningen at jeg skal gå hver fredag... Det er jo kjempegøy, og deilig når det er overstått. Så kan man gå hjem å spise godterier med litt bedre samvittighet.

I morra er det nok en gang dags for kyrkis, så skal jeg jobbe på ettermiddagen og kvelden. Etter det får jeg vel pakke litt, for det er jo snart dags for en Skien tur. Sebastian får bli her hjemme å holde fortet så lenge.

Ha en fin søndagskveld alle sammen, så ser vi noen av dere ganske snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0