Endelig helg!

Så var det fredag kveld. Klokken viser nå halv ti, og Sebastian er ute i stallen å kjører hest. Vi fikk en hel halvtime ved middagsbordet før han mått ut igjen.
Nå har svigers akkurat reist, de kom innom en sving på vei tilbake fra Köping. Sebastians søster Linnea har flyttet til Köping som ligger 35 minutters kjøring herfra. Samme plass som min gode venn og kollega Lize bor.

I dag har Mathilde vært hos Ronja et par timer mens jeg hadde en kunde. Det var godt å komme seg ut av huset for et par timer, for denne uken har jeg virkelig følt meg ganske innelåst. Mathilde er feberfri, men fortsatt veldig forkjøla og ikke helt i toppform. Men det går oppover i hvert fall. Neste steg vil nå bli å få henne til å spise igjen. Hun har ikke spist mat siden forrige torsdag, så hun har gått litt ned i vekt. 
Skulle ønske det var jeg som ikke hadde orket mat på en uke, jeg skulle gjerne gått ned et par tre kilo...Men som sagt det er fredag og godteskåla står på bordet :)

I helgen skal vi ikke noe spesielt. Sebastian skal jobbe hele helgen, så det blir ikke mulighet til mange sprell. Vi fårvel pusle litt i huset som vanlig.
Nå ser jeg på Skavlan på SVT1, så jeg føler jeg meg som hjemme. Det eneste som mangler nå er en episode med Thomas og Harald.... 

Ha en fin helg alle sammen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0