Nytt liv!

Dette innlegget vil jeg tilegne min kjære venninne som fødte en liten datter natt til lørdag 13 juni!
Gratulerer Anita! Lykke til med lille Emilie!
Mitt lille liv har blitt stor jente, 16 mnd alt. Nå sitter hun i stolen sin og spiser en banan som en stor jente. Med skallet på...
Herregud hvor fort tiden går. Snart er det vel på tide å tenke på barn nr to, i følge alle normer, men jeg orker faktisk ikke tanken enda. Jeg har det så bra som jeg har det med ett barn, og min jobb i havet og mitt eget firma. Nå har vi gjort avtale på det nye lokalet og skrivd under kontrakt på to år, så det blir ikke tid til en til på en liten stund enda.
Det får komme når det kommer! Man er da enda ung :) *ler*

I dag er det søndag og jeg sitter i min fanstastisk deilige Friis & Company morgenkåpe. Den fikk jeg av min søster til jul når jeg ventet lille Mathilde. Den har vært flittig brukt siden den gang! Takk søster, du er verdens beste!
Dager som dette skulle jeg ønske jeg bodde litt nærmere dere alle sammen. Da kunne jeg besøkt min venninne på sykehuset og hilst på det nye miraklet hennes. Og truffet mine godinger av noen nevøer som nå er blitt store gutter.

Ha en fin søndag, håper dere har bedre vær enn vi har her for her er det grått og trist.
La dette bli en dag hvor vi viser at vi bryr oss om hverandre!
Jeg er glad i dere alle sammen, mamma, pappa, søster, barn, ingen nevnt, ingen glemt!
Klem! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ble helt rørt av det du skriver jeg kjære søster.

Skulle inderlig ønske at jeg hadde dere nærmere, savner dere masse og er veldig veldig glad i dere!!

2009-06-22 @ 10:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0