Sol, planting og grill!

Så var det siste fine sommerdagen på en stund, i følge meterologene. I morgen skal det visst bli regn, og resten av uken også. Vi får virkelig håpe de tar feil, men de hadde jo rett om denne helgen så det ser mørkt ut...
Men jeg har i hvert fall hatt en fantastisk helg.
Lørdagen var det Frövidagen og jeg hadde fått masse varer så jeg tenkte det var en bra ide og gjøre litt reklame for meg selv. Kia hjalp meg med å sette frem et  utvalg av mitt varesortiment. Det ble kanonbra. Litt skuffende at ikke det kom så mye folk ned der vi sto, de fleste var oppe i sentrum. Men det kom jo i alle fall noen forbi oss.
Ansiktsmalingen var også en suksess så alt i alt var vi fornøyd.

På kvelden gikk jentene ut en tur på Frövi, vi hadde det gøy og mitt mission ble completed.....:)
Søndagen var varm og god, litt sliten var man jo etter lørdagens strabaser, så det ble ikke gjort stort.
Naboen og jeg satt på lekeplassen med barna og de storkoste seg i sandkassen. Jeg fikk mange fine bilder :)

Nå skal jeg har storrydding og vask i huset for her ser det ikke ut. Hvem har tid til å rydde når solen skinner???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0