Friske og raske!

Så var den første omgangsyken overstått, etter bare en uke i barnehagen. Fredag var det Mathilde som var sjuk, og søndak kveld var det min tur. Nå får vi bare håpe Sebastian klarer seg. Enn så lenge ser det bra ut...
Søndag ettermiddag var det trav på "Örpen" hvor Kubaneren startet. Han gjorde det bra og endte på fjerde plass.
Da vi kom hjem fikk vi en dessverre en dårlig nyhet, Ronjas nye hest hadde blitt sparket stygt i hagen, så dyrlegen måtte avlive henne. Hun hadde brukket benet, så det var dessverre ingenting å gjøre for henne. Det var tungt, for det var sannsynligvis en av våre som hadde sparket. Men, dyr er dyr og ulykker skjer, så det er vel egentlig ingen å skylde på, men uansett får man dårlig samvittighet.

Ellers har det vel ikke skjedd stort. Jag har hatt to kunder i ettermiddag, og flere blir det resten av uken. Det er endel som må fikses til før jeg drar på jobb igjen.
Nå har nedtellingen startet for alvor, jeg vet ikke hvordan jeg skal takle å reise bort så lenge. I går hadde jeg en skikkelig nedtur, og gråt en liten skvett. Alle sier at det kommer til og gå bra, og det gjør det sikkert også, men for meg kjennes det helt umulig. Off, jeg kan ikke engan tenke på det for da kommer tårene gjen.
Det er nå det skulle passe bra med en milliongevinst! Om noen kan hjelpe meg med det så er jeg åpen for forslag (",)

Klem//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0