God kveld!

Nå erdet mange som er nyskjerrige på om jeg handlet noe i dag tenker jeg...... Eller kanskje ikke :)
Anyway, så kom jeg hjem med noe småtteri. Dere kan se på bildene under. I tillegg til de tingene så tok jeg med meg en glasskål, perfekt til å ha desserter i, til den nette prisen av 20 kr :) Sebastian fynda en kaffetrakter til å ha i stallen, og et kubein. Moro var det i hvert fall!
Det ble ingen stige i dag, men jeg har funnet en på nettet jeg skal kjøpe. Den var allerede hvit så da slipper jeg å male...

Ellers er det vel ikke så mye spennende, i morgen er det trav, og kubaneren skal starte. Sebastian skal kjøre han og en hest til så da får vi krysse fingrene.
Jo, forresten, det er en spennende nyhet, men den skal jeg ruge på en stund til... Og for alle dere som tenker "gravid" og "baby", dere får nok vente en stund til. Det er nemlig noe helt annet, hi,hi! (Anette, du kan få vite det om du melder interesse via facebook :)
Mathilde har vært frisk i dag, med unntak av et lite øyeblikk ved middagen i dag. Så nå håper vi på at hun holder seg frisk resten av tiden til jeg kommer hjem fra nordsjøen igjen. Sebastian kan jo ikke være hjemme med sykt barn siden han er egen nå. Det blir liksom ikke så mange penger i kassa av det..... 

Jaha, da får jeg vel gi meg for i dag. Ha en fin kveld alle sammen!
Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0