Helg

Så var det lørdag og helg. 28 mars og vi våknet opp til enda mere snø, fy! Nå vil jeg ha en følelse av vår snart, jeg var jo i havet forrige uke når det var så fint.
I dag skal vi gjøre litt forskjellig. Sebastian er avgårde å kjører hest, mens Mathilde og jeg skal handle litt etterhvert. I to tiden skal jeg ned til salongen en tur for det kommer en gjeng jenter som har utdrikningslag og bruden skal ha noen behandlinger av Veronica. Tenkte vi skulle kjøpe litt eksotisk frukt å lage fruktfat. Ellers så er det vel ikke så mye annet. Veronica kommer muligens i til meg i kveld så skal vi ha en liten jentekveld. Gubben skal på møte med lærlingsforeningen og en tur på byen etterpå.
Hva gjelder salongen så har jeg fått endel bestillinger fremover. Det er ikke fullt, men det triller inn jevnt og trutt så det er gøy. Skal i møte med banken neste uke ang konto og evt en kortmaskin så vi får se. Jeg skal jo satse litt mere når vi får ett større lokal så det er greit å ha ting i orden. Vi får håpe det går bra for oss fremover. Det har visst åpnet en salong til her i byn, men vi lar oss ikke skremme. Vi var her først :)
Om noen vil vite hva hemligheten min var, får dere spisse øynene nå.... Jeg har vært i kontakt med flere leverandører og fått lov til å bli forhandler hos ganske mange. Så nå har jeg tenkt å bestille litt innredningsartikler. Hovedsaklig rettet mot bad / vaskerom, men det skal nok finnes litt smått for andre deler av huset også. Jeg finner så mye fint og det er vanskelig å begrense seg, men vi har jo ikke allverdens med plass, så jeg er nødt til å sile ut det jeg tror får plass. Men det er så fantastisk spennende! Tenk at jeg har egen salong / butikk snart! Selvølgelig ikke helt egen, Veronica også så klart, men det er jo vårt eget!  Kanskje vi kan kalle det "EVIG SKÖNHET, SPA & HEMINREDNING" Hi, hi!
Så nå jævlar skal kundene komme!!!!
Det snør, det snør tiddelibom, når skal det slutte???? Nå er det snøflak store som kattunger som daler ned. Mer et desember vær enn marsvær kan man si!!!
Nå får jeg avslutte for nå står Mathilde å drar i bena mine!
Ha en finfin helg alle sammen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0