La voix

Så er Sveriges bidrag til Melodi grand prix klart. Nå har jeg sittet klistret foran skjermen et par timer og sett på melodifestivalen. Det ble akompagnert av en bedre middag ala rødvinsmarinert indrefilet av svin, wokede grønnsaker, fløtegratinerte poteter og rødvinsaus. Med et glass cocacola zero :) Alt dette ble intatt i ensomhet, da Sebastian er hos en kompis. Det var faktisk veldig deilig å være helt alene. Mathilde sov søtt i sengen sin og jeg fikk nyte en god middag i fred og ro.

I går, fredag, var jeg ute med Kia i Örebro en tur. Vi spiste god met på "Mingla", og tok noen drinker på Strömpis. Det var veldig koselig. Det ble sent i seng for Sebastian, Jacob og Beniz satt å koste seg med noen pilsner når jeg kom hjem så vi ble sittende å skravle til klokken fire. Man merker at man ikke har så god trening i å farte ute lenger, jeg er helt ferdig i dag...

Ellers i dag har Mathildeog jeg vært på besøk hos naboen å lekt med Teo, så ble vi invitert til Familien Borg på vafler på ettermiddagen. Det var kjempekoselig! 
Nå skal jeg slappe av på sofaen en liten stund til før jeg kryper under dyna. 
Ha en forstsatt bra lørdagkveld alle sammen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0