God helg!

Så var det atter engang helg. Det er godt å være hjemme igjen, selv om bingo og god mat på Heimdal er bra, så har jeg det aller best når jeg er hjemme med mine to favorittpersoner!
Nå sitter jeg faktisk i salongen, jeg har endelig fått til internet her, så nå kan jeg surfe og bestille varer mens jeg venter på kunder.
Jeg har neste kunde halv tre, så det blir en stund å vente, men jeg tenkte jeg skulle gå til ica å kjøpe litt lunsj snart. Det begynner å romle i magen min nå.
Nå har jeg gjort alvor av mine forretningsplaner. Den første bestillingen sendte jeg inn i går, og en stor bestilling til skal inn til uka. Vi får bare krysse fingrene og håpe at det blir knallsuksess! Det blir jo ingenting før vi flytter, men da har jeg alt klart så er det bare å sette frem når den tid kommer.
De har ikke begynt med renoveringen ennå, så vi får nok ikke regne med at det blir så veldig mye før 1 juli. Men det passer jo bra, for jeg må en tur på jobb i begynnelsen av juni. Da kræsjer det i hvert fall ikke med turen, det hadde jo vært surt!
Mathilde er i form igjen etter en runde med feber. Det blir nok ikke siste gangen, det er ca 2hver uke føles det som.
Hun har halvdag i barnehagen i dag så Sebastian skal hente henne klokken tolv, det er jo hvert øyeblikk. Så da får han ha henne til jeg kommer hjem i ettermiddag. Jeg er vel ferdig her halv fem så da tar jeg helg.
Vet ikke hva det blir til middag i dag, jeg har lyst til å grille, men de sier det skal komme regn på ettermiddagen så da er det ingen "høydare" å stå ved grillen. Hm, jeg får vel tenke ut noe lurt.
Nei, nå roper megen min, så jeg får nok pile avsted til butikken.
Jeg skal ta noen nye bilder av snuppa å legge ut snart. Dere får jo faktisk se henne live snart, om ca en uke!
Mange klemmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0