Hei, hei mine venner!

Her sitter jeg nok en gang foran datan.. Nå har jeg faktisk fått litt orden på papirer og greier til revisoren kommer i morra. Jeg har dog ikke fått til det viktigste, men jeg håper det løser seg i morgen tidlig. Jeg må ha litt proffesjonell hjelp så jeg får  ringe kundeservice i morra.
Ellers går det så det suser her borte, Jeg jobber som bare det og kundene strømmer på! Det er så gøy, men akk så sliten jeg blir i ryggen. Jeg sitter  som ei kråke når jeg jobber så ryggen min får betale. Veronica masserte meg litt i dag tidlig, og det var helskjønt :)
Nå sover barnet søtt og Sebastian er ute å brenner gress, noe som er favorittsysselsettingen hans så fort snøen forsvinner. Det resulterer som alltid med bortbrente øyebryn og svidd pannelugg, men det stopper ikke den karen. Så lenge han er fornøyd er jeg fornøyd :)

Nå er det meldt kjempefint vær fra i morgen og i helgen og det skal bli gøtt! Jeg skal bare jobbe litt først så tar jeg helg. Jeg skal passe på å nyte siste helgen til fulle, for nå reiser jeg snart igjen. 5 uker går veldig fort, men for å fortjene 5 till så får jeg ofre 1. Da er det sommer på gang neste fri, med blant annet 17 mai på tapeten. Håper bare det blir litt bedre enn i fjor da vi gjerne skulle hatt både lue og dynejakke.
Tenk nå er det snart et år siden dåpen, hjelp så fort det går! Snart er det vel dags for konfirmasjon....
Ha det bra og klem på dere alle!
PS: Dere får gjerne legge en kommentar eller fem og fortelle hvordan dere har det!
Puss og kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hei på dere!

Vi har det fint her i hjemlandet.

Jeg er sykemeldt i to uker, det sa liksom bare bråstopp....mye greier i forhold til jobben...Ny time hos legen den 8. mai så får vi ta det derfra. Er helt tom for energi og pågangsmot, så noe må gjøres.....Ellers så vi det bra, har vært alene siden onsdagen. Sondre har hatt sin årlige tur til Røldal...Nå er det snart 17. mai og bursdagstid igjen. Henrik vil feire dagen på Eventyrfabrikken, mamsen er ikke helt fornøyd med det, men har gitt etter. Hva gjør man ikke for disse barna. Det er klart det er slitsomt å ha 12-15 gutter hjemme, men synes detblir litt mere stas og personlig....But but.... Savner dere!!! God klem

2009-04-26 @ 13:51:36
Postat av: mamma

Fint å høre at det går bra i broderlandet . Her er alt vel på det vanlige . Du må ha en fin vakt på sjøen . Gleder meg til å sedere 17 mai da blir det sol!!! . Mange kramar til dere alle tre fra mamma

2009-04-26 @ 19:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0