En begivenhetsrik uke!

Hei alle sammen!!!
I dag er det 19 februar, som er mammas bursdag! Gratulerer med dagen mamma!
Det har vært full fart hele uka og nå er det jaggu helg igjen snart. Festivitasen begynte som dere vet med Valentin dagen på lørdag, og etter det har det gått slag i slag. 1- års selskap på mandag, trav på tirsdag med 2 starthester, min bursdag i går og mamma i dag. Innimellom alt dette har jeg jobbet litt. I går hadde jeg tre neglekunder så jeg var på jobb fra 11 til 17, i dag var jeg der fra 10-13 og fra 18.30 til 20. Ronja var barnevakt i går og farmor i formiddag. Midt på dagen var vi hjemme og lekte litt. Kia banket på døren halv fire så da satt vi å skravlet en liten stund. Det var hyggelig! Sebastian kom heseblesende inn kl fem på halv sju, så da rallykjørte jeg ned til salongen. Var oppi 75 km/t på grusveien :) Det er snø nå, så da blir det i hvert fall ikke steinsprut..... Jeg holdt meg i allefall på veien(",)

Nå har Sebastian gått ut i stallen igjen. Han skal kjøre Savannah Hebre til Fornaboda. Hun blir hentet av en transportør i morra formiddag for å kjøres ned til Småland. Det er godt jeg ikke har vært så mye i kontakt med hesten den siste tiden, for det er alltid trist når noen reiser. Den var jo mitt prosjekt føre M ble født, men dessverre har det ikke blitt så mye tid til henne den siste tiden. Hun får det nok mye bedre nede hos Kim og Ida hvor noen pusler med henne.
Philippa, Ronjas hest reiser også i helgen. Hun har fått noe merkelig med benet, så eieren skal ta henne tilbake og trolig bedekke henne. Ronja har hatt henne på for i tre år, men hun er sugen på å satse litt mer på sprang, så da må hun ha enn annen hest. Vi vet ikke hva det blir, men hun har et par stykker i kikkerten, jeg for min del håper det blir "kossan"
En prikkete hest som Ronja mener likner en ku :)
Ellers har Jullan kommet tilbake fra et opphold hos svigers i Storå. Vi byttet hest med dem for noen måneder siden for å variere treningen litt, men nå har vi byttet tilbake. Så somdere skjønner så er det masse som skjer her i Hemdal (",)

I morra må vi opp tidlig for jeg skal fikse neglene til Ronja klokken ni (!!!) Mathilde skal da passes av Ronjas søster Emeli. Hun går på rundgang i Familien Borg! Hun kjenner dem så godt nå så det er ingen problem.
Ha en søvnig kveld alle sammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0