Endelig helg!

Så var det fredag igjen.
I går kom vi hjem etter en "snabbis" i Norge. Mathilde og jeg fløy hjem på tirsdag og tilbake i går kveld. Hun var kjempesnill på begge turene, så det var veldig deilig.
Vi reiste med et Vildanden flyselskap, som flyr Bromma - Skien. Det er helt perfekt å lande i Skien for da er vi hjemme med en gang. 665 kr hver vei er heller ingen upris, så vi kommer nok til å gjøre dette flere ganger. To timer i bil er mye bedre enn 7 timer :)

I dag har Mathilde vært en liten stund hos Ronja men jeg fikset noen vipper, det var faktisk først gang hun gråt når jeg reiste så nå begynner det..... Selvfølgelig rett før hun skal begynne i barnehagen. Hun har jo vært så fornøyd tidligere men nå er det bare mamma som gjelder. Selv ikke pappa var god nok når vi kom hjem i går, stakkar!

I kveld skal jeg treffe et par venninner å gå ut å spise i Örebro. Det er ikke ofte, så det ser jeg virkelig fram til.
Jeg tenkte jeg skulle legge meg en stund på sofaen når M skulle sove ettermiddagsluren for å være pigg i kveld, men det skulle vise seg å være lettere sagt enn gjort. Jeg fikk roet M, og hun sovnet, men etter ti minutter fikk hun et hosteanfall, så da måtte jeg inn igjen for å gi sutten, så når hun endelig sovnet igjen ringte hustelefonen, men jeg tenkte æsj, den kan bare ringe. Det er sikkert bare noen selgere alikevel. Men straks etter ringte det på mobilen så da måtte jeg dra meg opp av sofaen for å ta den. Nå endelig tenkte jeg, skal jeg få slumre litt, men den gang ei for da kom min kjære samboer inn døra og lurte på om vi hadde silikon, og når han hadde gått ut igjen , guess what, våknet selvfølgelig vår vakre datter så da var det bare å glemme den hvilen! Nei, det er visst ikke meningen at slitne foreldre skal få en etterlengtet pause en fredags ettermiddag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0