Du er nå nr 1 i køen...

Jeg blir gaaaaal!!!!! Det er altså ingen som kan hjelpe meg med noe navn eller nummer. Jeg snakket med tre stykker, og alle sa de, jeg har tyvärr inget nr jeg kan ge dig..... Grrrrrr, jeg har null tålmodighet når det gjelder sånt her. Blir skikkelig bitch på telefon. Det er jo ikke akkurat sånn at man ber om bh-størrelser og sånt. Alt jeg ber om er nummeret til et lokalt kontor.
Anyway, vi ble enige om at de skulle ringe meg opp igjen, så fårvi se hvor mange dager det drøyer. Nå må vi sikkert gå igjennom samme mølla som vi gjorde for et år siden, og vi får sikkert et annet svar denne gangen... I love byråkrati!

Kommentarer
Postat av: Anette

Kjenner meg pittelitt igjen i den beskrivelsen av reaksjonen din...hmmmmm det var rart...(",)

2009-01-29 @ 14:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0