Ny uke...

Våknet ti på halv seks i dag og ga Mathilde litt välling, så gikk jeg ut i stallen for å slippe ut hester.Sebastian var fremdeles i Frankrike så da fikk mor ta jobben.  Gikk å la meg et par timer når jeg kom inn igjen for klokken var jo bare halv sju

Mathilde var like sjuk når vi våknet, til mamsens store bekymring. Ringte barnavårdcentralen, og fikk beskjed om at det var noe som gikk, så vi fikk bare fore med alvedon og vente det ut.
Ellers fikk vi ikke gjort stort på formiddagen.Mathilde gråt hver gang jeg prøvde å sette henne på gulvet, så det endte med at jeg fikk sminke meg og stelle håret med en hånd... Resultatet ble deretter for å si det sånn.

Litt over ett kom Ronja for å passe barnet. Vi har avtale hver mandag og onsdag så jeg kan jobbe litt i salongen. Vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten den jenta! Hun er fantastisk, og Mathilde forguder henne.
Jeg hadde tre kunder i dag, to fransförlängninger og et sett negler, så det var en ganske innbringende dag.Men det er de eneste kundene jeg har denne uken, så det er vel et minimum.
Nå håper jeg at varene kommer som jeg har bestillt fra Brilliant Smile, så jeg får sving på tannblekningen min. Jeg har et par kunder som skal komme i hvert fall, så får vi håpe ryktet sprer seg...

Jeg var hjemme litt før halv åtte og da lå snuppa å sov på Ronja. Hun nekter å ligge i sengen sin nå som hun er dårlig. 
Håper hun blir bedre snart eller så blir hun bortskjemt :)
Sebastian kom halv ni, så nå er familien fullkommen igjen. Han har hatt en fin helg i Paris å sett Prix d'amerique. Nå venter jeg i spenning for å se om han har kjøpt med seg noe fint...

Ps: Vil bare passe på å si at vår kjære datter har smittet mamman sin, så jeg kjenner meg litt tassen....Stakkars meg :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0