Onsdag

I formiddag dro vi ned til "vårdcentralen" (legesenteret) her i Frövi og tok en senkning på Mathilde. Den var bare 95 så det var ingenting man kunne behandle med antibiotika. Hun var prikkete i halsen, så det er nok et virus som sitter i halsen. Vi får bare peise på med alvedon og håpe på bedring snart.
I går kveld klokken 23 hadde hun 41,0 i feber så det var litt skummelt. Jeg gav henne en febernedsettende og satt med henne i sofaen til halv ett. Da virket hun ikke like varm, så da torde jeg gå å legge meg. Heldigvis har hun ikke hatt kramper enda, håper ikke hun får det heller....

Chamishi er på vei til Solvalla, Gunilla og Anders kom med transporten, så vi lastet kvart på to. Det blir spennende å se hvordan det går i kveld. Alle er ekstra nervøse nå som det er ny kusk bak "rattet".
Hun springer om 40 000 kr så det er grunn til litt høy puls... :)
Jeg skal rapportere senere i kveld om hvordan det har gått!

Nå tror jeg "udyret" har våknet så jeg får springe......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0