Gråvær!

Så var finværet over for denne gang, vi får håpe det kommer tilbake snart! Det er så mye enklere å vite hva man skal ta på seg selv og barn som skal til barnehagen. I dag var det t-skjorte, collegejakke, gummistøvler og regntøy. Jeg glemte lua hjemme, for jeg er ikke vant til å ta på henne annet enn solhatt de siste to ukene.
I kveld har jeg hjulpet Kia å male litt i nye huset hennes. Det er godt å komme ut av huset å gjøre litt annet enn å jobbe.
Vi skravlet og hadde det koselig.
I morra skal jeg planlegge og innhandle litt til det nue lokalet. Tusenlappene kommer til å fly når jeg skal kjøpe hyller og diverse. Det er ikke bare en ting som skal til når man skal he en liten butikk. Jeg får for guds skyld håpe at vi får nøklene og kan begynne å forberede denne uken. Jeg får høre med den ansvarlige i morgen. Jeg begynner å føle meg litt stresset..... 

Ellers er alt som det skal være. Sebastian klager over halsvondt....men vi andre er friske og raske. M har hatt litt tilbakevendende feber før helgen, men der er usikkert om det er tender eller forkjølelse.
Nattinatt!



Minner om solfylte dager på stranden!

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Vad roligt att hitta en ny Linda som är norsk!



Var i Norge bor du?

2009-07-13 @ 22:20:04
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0