Hei igjen!

Så var nok en helg overstått! Så hva har vi bedrivet tiden med siden sist? Torsdagen var det på ny tid for litt feber. Det var jo et par uker siden så det var jaggu på tide. Linnea kom på besøk, men hun var ikke barnevakt for jeg avbestilte kunden siden M var så dårlig.
Fredag ringte jeg barnehagen og sa at vi droppet å komme siden hun var syk. Ingen vits å dra ned når vi enda har 10 dager til med inskolering. 
Lørdag jobbet Sebastian på gården så Mathilde og jeg hjalp til med å ordne litt hestehager og diverse. Farmor og farfar kom på ettermiddagen, så vi spiste middag og koste oss på kvelden. De reiser til Malta på onsdag så de ville hilse på før de reiser.
Søndag fikk mamsen viljen sin og hele familien dro på shopping. Vi skulle kjøpe en større bilstol til M og litt sko og klær til barnehagen. Som sagt så gjort... Vi endte opp med Maxi cosi bilstol igjen, vi prøvde acta graco også, men vi likte ikke utseende, så vinneren ble maxicosi. Billig ble det ikke, men det var papsen som betalte så da var det lugnt :)
Ellers så kom vi hjem med et par sko og en regndress som blir bra til våren og sommeren.
Om noen har noen bra forslag til hva vi trenger til barnehagen så er jeg mer enn takknemlig for tips. Det er sikkert masse å tenke på for oss nybegynnere (",)

I formiddag var det barnehage, så hadde jeg en kunde klokken tre. Sebastian var hjemme med Mathilde. Det  var jo hans første dag som egen herre i går så han er litt mer fleksibel om dagen. Enn så lenge i hvert fall......Men det er godt å ha han i nærheten for en gangs skyld!!!

I dag dumpet det også ned en kjempekoselig overraskelse i posten. Det var min kjære søster og hennes herlige familie som sendte en liten overraskelse. Legge ut bilder så får dere se selv...
Tusen takk for fine brev og tøffe klær! Dere er best!!!!

Ellers er det vel ingen stor planer denne uken, annet enn faste tider i barnehagen. Det blir et par timer hver formiddag.
Dårlig med kunder er det denne uken også, så jeg får nyte mine to siste uker i "frihet". I morra er det 14 dager så er jeg på tur ut i havet igjen :(((((((((( Fytti katta, det blir ikke veldig festlig, men de peenga, ja de peenga.....

Klem//

Kommentarer
Postat av: Anette

Så koselig at dere ble glad for overraskelsen!

Veldig gøy å se brevene fra Henrik, de er helt egenkomponerte. Han har gjort alt selv (",).

Stolt mamma jeg altså!!

2009-03-03 @ 13:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0