Hjemme igjen!

Nå har det vært bloggtørke en stund! Jeg har nemlig vært på jobben en uke og da har jeg ikke orket å skrive.
Turen gikk overraskende bra, det var faktisk litt koselig å komme tilbake å hilse på venner og kolleger. 18 mnd er ganske lenge på "landbasis", men når jeg kom ut igjen føltes det som om det bare var fire uker siden. Alt så likt ut, bortsett fra noen småting, folk så like ut, selv om alle har eldras et og et halvt år. Noen hadde kanskje litt mer hår siden sist :)
Turen hjem gikk veldig bra, alle fly var i rute, og jeg rakk alle planlagte tåg. Vi ankom Arboga stasjon prikk 17.30, helt etter tabellen ( sjå det du NSB!!!!, kanskje har dere noe å lære av grannarna )
På perrongen sto mine to elsklinger å ventet på meg :) Jeg hadde sommerfugler i magen, for jeg var så spent på hvordan tulla skulle reagere. Min største frykt var at hun skulle begynne å grine når jeg tok henne, men hun smilte som bare det. Da ble mamsen lettet...8 dager er jo ganske lenge når de bare er ett år.
Vel heime på garden kom vi fort tilbake i hverdagsrutiner med mating, bading og legging. Jeg skulle nok ønske at snuppa hadde vært litt mer interessert i å kose, men det har man jo ikke tid til. Verden skal jo utforskes, en kan jo ikke sitte på fanget da!!!!

I morgen har jeg tatt en fri dag. Mathilde har også fått fri fra barnehagen så jeg tenkte vi skulle dra på shopping. Det blir kjedelig å sitte hjemme hele dagen, og vi har ikke shoppet på lenge. Hun er jo dattera til mamman sin og tantungen til tanta si så hun får jaggu lære seg kunsten å shoppe :)

Ellers er det vel ikke så mye nytt. Jeg skal forbi salongen å se om jeg har fått noen kunder mens jeg var borte. Jeg vet jeg har et par stykker på torsdag. Det passer bra om det blir en "lugn" start. Veronica har tydligvis fått masse å gjøre etter all reklamen vi delte ut i postkasser så det er kjempegøy! Nå venter vi bare i spenning på det nye lokale. Jeg kan nesten ikke vente med å innrede det. Jeg har alt klar i hodet mitt hvordan jeg ønsker å ha det, men jeg er jo ikke alene så jeg får høre med Veronica. Men jeg tror hun er ganske enig med meg. Hvitt interiør har hun jo også pratet om så det går nok bra. Jeg har sett ut en sofa på ikea som passer bra inn, pluss noen hyller vi kan ha produkter i. Vi må jo få det så lunt og koselig som mulig. Det skal være en plass kundene ønsker å komme til, enn bare for å sette seg i sofaen, lese et blad og nyte atmosfæren!
Jeg har så mange tanker i hodet mitt om dagen at jeg ikke klarer å sovne på kvelden, nå må vi snart få utløp for de før hodet mitt eksploderer!

Nå skal jeg inn å skifte på senga og så skal jeg nyte den første natten tilbake i min egen seng!
God natt alle sammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0