Lørdag

Hei, hei!
Så var det helg igjen. I dag skal familien på en liten utflukt. Vi skal til Storå for å fikse hestene til svigers. De er på Malta, så Linnea er hus og hestevakt i helgen.
På veien dit skal vi stoppe på en "loppis" butikk. Der Helen, naboen, og jeg gikk amok sist vi var der. Kom hjem med flere poser gamle bøker og div annet snacks... Noen av dere så deler av bøkene i form av julegaver eller innpakning på julegavene :)
Jeg har ikke vært der siden desember, så nå blir det spennende å se om han har fått noen skatter. Jeg er på jakt etter en gammel stige i tre, av gardintypen.. Tenkte male den hvit å ha blomster på den i sommer. I den lille drivhuspaviljongen som jeg skal kjøpe! Ja, dere så rett.....Bor man på landet så bor man på landet.....
Siden sist har jeg pusla litt med noen smågreier. Viser bilde på mitt seneste "kunstverk". Det ble sååå fint!

Innskolingen i barnehagen har gått veldig bra. Vi måtte dog dessverre snu i går, da hun fikk spysyke. Hun hadde kastet opp en gang her hjemme, men jeg tenkte det bare var pga hostingen, det er nemlig ikke første gang hun hoster så hun brekker seg. Men hun kastet opp en gang til i bilen på vei ned, så da fikk jeg bange anelser... Og sånn var det. Hun kastet opp alt hun fikk i seg resten av dagen, men i dag virker det bedre så vi krysser fingrene.

Nå får jeg hive meg i dusjen, vi skal reise om 40 min... Skriver mer senere.
God helg alle sammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0