Endelig sol!

Så var det mandag igjen og gjett om solen skinner!!! Endelig sier nå jeg! Jeg ble ganske muggen i morges når jeg sto opp og det var helt grått. Men nå er den her! Merkelig hvor glad man blir av den gule greia langt der oppe...
Anyhow.... Helgen har gått forbi i relativ stillhet. Lørdagen var Ronja, kusinen hennes Frida, Mathilde og jeg på Marieberg en tur. Ronja skulle ha bikini så da fikk Mathilde og jeg den ære av å leke personal shopper. Ha, ha, det er en takknemlig jobb nå de er 16 år og har kropp deretter. Alt sitter jo perfekt til forskjell fra en annen stakkar som har passert 30 år og født et barn.....

I går var Sebastian og farfar på Gävle med Bastansa Bene, hun kom på 2 plass etter å ha ledet hele løpet, men slått på målstreken. I mens de var på trav tok jeg bilen og kjørte til Storå for å besøke farmor, på veien stoppet jeg for å se på to kattunger som skal komme å bo hos oss. Vi skal hente de om et par uker. Mathilde var helt gal, og ville gjerne klappe de, men de var litt skeptiske til det lille menneske som hylte av fryd.

Denne uken er det ikke så mye på jobben, en til to kunder hver dag bare, men det er godt når det er litt roligere. På lørdag er det Frövi- dagen så da braker det løs på byn. Vi skal ha en stand utenfor salongen med litt div tilbud og liknende. Vi skal også ha gratis ansiktsmaling av barn så vi forventer storinnrykk. Det blir å jobbe fra morgen til kveld, men det er gøy, vi får håpe vi får promotert oss i løpet av den dagen.

Så alle er velkomne hit lørdag 30 mai mellom 10- 17!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0